liku liku sukar dipermudahkan

Saturday, 20 September 2014

ex-student UIA

dulunya... diriku ini merupakan seorang pelajar dari UIA ataupun lebih dikenali dengan universiti islam antarabangsa. perjalanan hidupku disana hanya sempat selama satu tahun . bersamaan dengan 2 semester. banyak yang saya belajar di sana .. memperolehi banyak ilmu pengetahuan. banyak belajar. ramaiiiiii saya dapat kawan .. semuanya baik2 belaka .. saya sayang kawan2 saya . muahhhh sikittttt !!!
 ini pula ketika kami mengadakan AGD yakni annual grand dinner bagi persatuan kami iaitu ISRAK .. makan di ballroom hotel bertaraf 4 bintang . noahhhhh .. makannannya sangat sedap dan mewah .. ada daging salai , cheese cake dan sebagainya. inilah makan malam saya yang tidak dapat saya lupakan ... emmm .. rasanya ingin mengadakan kembali saat saat manis ini bersama2 rakan ..

No comments:

Post a Comment